Карпенко Ганна Миронівна

спеціаліст вищої категорії, кандидат психологічних наук, доцент кафедри іноземних мов, викладач дисципліни «Практикум усного і писемного мовлення (іноз. мова)».

e-mail: hanna.karpenko@pnu.edu.ua

 

Персональна інформаціяПідвищення кваліфікаціїПублікаціїКонтакти
  1. Міжнародне стажування (комплексне підвищення кваліфікації) «The power of social media in the professional development of university representatives: personal brand, tools for educational products, promotion of sustainable development values» (project №2022-1-PL01-KA220-HED-000090164, Erasmus + program). Період проходження: 28.03.2024-20.06.2024. Форма навчання – дистанційна, кількість годин – 180 год. (6 кредитів ЄКТС). Сертифікат №COMSUS-WP3-085 виданий 21.06.2024 р. (Наказ №533 від 24.07.2024) (Протокол №07 від 28.06.2024)
  2. Офлайн стажування (24.06.2024-.3.07.2024) м. Киів. English Language Dynamics Course by Michael Gott International.

Монографія
Карпенко Г.М. Змінні виміри діалогу: від філософських засад до педагогічного застосування у вищій школі. Соціально-гуманітарний дискурс: актуальні питання та практичні аспекти : монографія / за редакцією Бойчук А.П., Ткачівський В.В. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 253 –273. (304 с. ISBN 978-617-8011-81-9)

Статті
1) Карпенко Г. М. Cпособи подолання психологічного бар’єру при вивченні англійської мови. Інноваційна педагогіка. Вип. 68. Т. 1. 2024. С. 78–81. DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2024/68.1.13 (Категорія Б)

Участь у конференції

1) International scientific-practical conference “Problems and prospects for the development of science, education and technology”: conference proceedings (Aarhus, Denmark, August 3, 2024). № 03/08/08. Aarhus, Denmark: Scholarly Publisher ICSSH, 2024. 63 pages.

Тези

1) Карпенко Г. М. Важливість емоційного благополуччя в академічному середовищі. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології» (29–30 березня) м. Запоріжжя, 2024. С. 100 – 102. DOI https://doi.org/10.36059/978-966-397-380-7-28

2) Карпенко Г.М. Effective learning using social networks. International scientific-practical conference “Problems and prospects for the development of science, education and technology”: conference proceedings (Aarhus, Denmark, August 3, 2024). Aarhus, Denmark: Scholarly Publisher ICSSH, 2024. 63 pages. https://www.economics.in.ua/2024/08/03.html
3) Карпенко Г.М. Вивчення англійської мови через виклики та бар’єри. International scientific-practical conference “Science, education, technology, innovation: global trends and the regional aspect”: conference proceedings (Tampere, Finland, August 22, 2024). Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2024. P. 23–24. https://www.economics.in.ua/2024/08/22.html

  1. Stynska, V. ., Potapchuk, T. ., Prokopiv, L. ., Prymachok, L., Rusyn, H. ., & Karpenko, H. . (2021). Social support for the family that brings up the disabled child is the tool of social policy of Ukraine. Laplage in Journal, 7(3), p.473-478. https://doi.org/10.24115/S2446-62202021731333p.473-478  
  2. Карпенко Г. М. Англомовне середовище – шлях до ефективного опанування мови. Science and Education a New Dimension. Philology, VII(60), Issue: 204, 2019. P. 42–43.
  3. Jawad F., Karpenko H., Zagorodnyuk A. Algebras generated by special symmetric polynomials on l(1). Carpathian Mathematical Publications 2019, T.11, №2, 335–344 (Web of Science)
  4. Карпенко Г. М. Експресивна лексика сучасного англійського слогана в рекламі. Закарпатські філологічні студії. Вип. 11. Т. 1. Ужгород, 2019. C.106–110.
  5. Hanna Karpenko. Humor as a Part of Interpersonal Communication. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University.Vol. No 1 (2017). – p. 195 – 199.
  6. Hanna Karpenko. Verbal means of persuasion in English advertising. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University.Vol. 3, No 2–3 (2016), P. 84–87.
  7. Карпенко Г.М. Формування іншомовної комунікативної компетентності в контексті майбутньої професійної діяльності. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки. Херсон, 2016. Вип. 4. С. 105– 109.
  8. Dynamics of balance indicators, activities of daily living, and quality of life of elderly suffering from Parkinson’s disease and frailty after proximal humerus fracture following physiotherapeutic functional training. Source: Journal of Medicine and; Life . Jan 2022, Vol. 15 Issue 1, p98-103. 6p. (Web of Science)
  9. Карпенко Г.М. “Педагогічні умови застосування гри на уроці англійської мови”. Науковий вісник Херсонського державного університету. Германістика та міжкультурна комунікація. Вип.1. Херсон, 2022. С. 49-54
  10. Карпенко Г. М. Підвищення іншомовної комунікативної компетентності школярів в умовах війни. Науковий вісник ХДУ. Серія Германістика та міжкультурна комунікація. Херсон, 2023. № 1. С. 150–154. URL: https://tsj.journal.kspu.edu/index.php/tsj/issue/view/24
  11. Карпенко Г.М. Роль фільмів у формуванні іншомовної комунікативної компетентності школярів. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Луцьк, 2023. Вип. 1. С. 128–132.
    URL: http://www.academstudies.volyn.ua/index.php/pedagogy/issue/view/20
  12. Карпенко Г. М. Мотивація вивчення англійської мови під час війни. Актуальні проблеми науки, освіти та технологій в умовах сучасних викликів: зб. тез доп. міжнар. наук.-практ. конф., м. Умань, 21 берез. 2023р. Ч. 1. С. 39-40. URL: http://www.economics.in.ua/2023/04/actual-problems-of-science-education.html
  13. Карпенко Г.М. Поняття конфліктного дискурсу: Лінгвістичний аспект. Психолінгвістичні засади етикетного та конфліктного дискурсу: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (28 вересня 2023 року). м. Івано-Франківськ. С. 52–54.