На початку листопада у студентів групи ПМ-41 під керівництвом Наталі Василівни Гой відбувся залік з дисципліни «Основи менеджменту та маркетингу». Кожен студент представив свої творчі роботи, основним завданням яких було: розробити рекламу певного виду та презентувати її. На парі було подані різні види реклами: в формі плакатів, візитівок, презентацій та відеороликів, комерційні та соціальні.
Соціальні реклами мали на меті збереження екології та увага до бездомних собак, вона була подана в відеороликах із озвучуванням і закликом.
У плані комерційної реклами були найрізно-манітніші ідеї, починаючи з реклами кави або гірських котеджів і закінчуючи власною маркою шоколаду або представленням власної ІТ компанії. Можна було побачити рекламу квіткового магазину, або ж полинути у вальс з рекламою про весільний салон, дізнатись про зимові шини і нову марку авто або оцінити переваги дзеркального фотоапарату.
Всі роботи були оригінальні, незвичні та дуже цікаві. Однією з найцікавіших реклам, була реклама Глинчак Тетяни, яка розробила власну марку шоколаду та дизайн обгорток декількох видів.
Усі роботи були дуже творчими, що заперечує гіпотезу про те, що математики – це люди яким не притаманна оригінальність. Прикладні математики – це творчі особистості, які бачать мету і ідуть до неї, збиваючи всі перешкоди на своєму шляху, за ними наше майбутнє.